Platform Mogelijkheden

Het Canvas platform heeft heel veel functionaliteit en mogelijke toepassingen gedurende de hele customer journey. Het is flexibel van aard en onze API is een perfecte tool voor veel verschillende geautomatiseerde video-georiënteerde taken. Er zijn veel creatieve manieren om je data of bestaande content te gebruiken om nieuwe video’s te genereren. Bekijk de meest gebruikte mogelijkheden van Canvas:

 

Persoonlijke video

Dit is buitengewoon effectief gebleken voor engagement en vooral een leuke manier om met uw klanten in contact te staan. Gebruik je klantgegevens zoals een voornaam of een kortingsbedrag wat bespaard is om het bericht relevanter te maken door in de video copy, bewerkingen, afbeeldingen en zelfs audio aan te sturen. Persoonlijke videoboodschappen zijn vooral effectief in het versterken van uw klantrelatie en het verstrekken van relevante informatie.


localizeD video advertising

Gelokaliseerde videoadvertenties, maak je campagnes relevanter in plaats van het oude broadcast model. Canvas stemt jouw (online) videocommercial af op de interesse van de kijker. Selecteer verschillende deals voor verschillende delen van een regio of demografie, pas prijzen aan op de valuta van een land, selecteer verschillende scènes afhankelijk van de demografie of toon verschillende deals afhankelijk van de lokale weersvoorspelling.


Online video campagnes

Met behulp van een speciale campagnewebsite die on-the-fly video's makt stel je met Canvas gebruikers in staat om met jouw merk aan de slag te gaan en zo een stukje eigendom te claimen over de gegenereerde video. Dit geef je klanten meer tijd met het merk en kan elke video gedeeld worden op social media en zo extra shares, impressies en interacties genereren.


narRowcasting & Outdoor

Video van ons Canvas systeem is een uitstekende manier om extra's toe te voegen aan je narrowcasting en digitale out-of-home advertising. Gebruik verschillende soorten (live en gelokaliseerde) data, het steeds veranderende weer, de locatie, speciale kortingscodes, de tijd of seizoenen om de elementen die in je advertentie worden getoond aan te sturen. Omdat het een video is, heb je geen problemen met heel specifieke systeem specificaties, crashes of beperkingen in animatie mogelijkheden.


product videos

Product (retail) video's die zijn gegenereerd door afbeeldingen, copy en andere video's die al bij beschikbaar zijn of in een database zijn opgeslagen, zoals bijvoorbeeld je website of press kits. Deze video’s zijn vooral geschikt voor (web)winkels die een grote, steeds wisselende bibliotheek met producten hebben en hun producten in videovorm willen presenteren. Of het nu op de website, ergens anders online of in de winkel is. Doorgaans is alle informatie en inhoud beschikbaar en kan deze eenvoudig worden geïntegreerd in visuele animaties die passen bij je merkidentiteit.


Sales TOOL

Voeg de naam en/of het logo toe aan de pitch video die je in een eerste gesprek aan je leads wilt presenteren! Of stuur je nieuwe klant een welkomstvideo met hun naam en/of logo erin. Met een Canvas video kun je moeiteloos een eye-opening ervaring creëren en het is een eenvoudige manier om je (aanstaande) klant te laten zien dat je om ze geeft.