Booking.com | Season Deals

booking1.jpg
booking2.jpg
 

PROJECT

Booking.com wilde gebruikmaken van de livestreaming mogelijkheden van Facebook om speciale, tijdelijke deals van 20 seconden te presenteren voor accommodaties uit alle landen over de hele wereld. Bij het klikken op een link moest de gebruiker naar de juiste aanbieding worden verwezen in het reserverings proces.

Client: Booking.com
Artwork: Booking.com
Animation: Brandspanking
Post Production: Brandspanking

 
 

global scale

Booking.com gebruikte onze API om alle speciale aanbiedingen in ons Canvas-systeem te schieten en voor elke aanbieding een kleine advertentie te maken. Toen het tijd was om live te gaan, hebben we een stream gemaakt voor alle beschikbare aanbiedingen. Terwijl accommodatie eigenaren over de hele wereld zich aanmeldden, verzamelde ons platform maar liefst 23+ uur aan streaming video content voor bookingen over de hele wereld.

De Customer journey

Beginnend met een livestream evenement op Facebook met heel veel engagement en klantenondersteuning in de aanslag. Gebruikte we dezelfde gegevens die in ons platform werden geïnjecteerd om gebruikers op het juiste moment naar de juiste plaats in het boekingsproces door te verwijzen. Eenmaal aangekomen op de juiste plaats in het boekings proces kon de klant zijn reservering doen en voorgenieten van het aanstaande reisavonturen.

 

Een voorbeeld van een stream